3. týden cvičení a snahy o zdravé stravování

20. dubna 2013 v 21:30 | Aneta |  *BE FIT!*
Již třetí týden se snažím něco dělat, omezovat se v nezdravém jídle (to je asi na tom všem to nejtěžší) a zároveň se hýbat (to mi teď bodne, hlavně proto, že dělám spoustu věcí do školy a na blog, takže pocení a posilování pro odreagování je ideální). Cítím, že se mi tělo zpevňuje a svaly rostou. Váha se víceméně nemění, ale když jsem přeměřila to magické trojčíslí prsa, pas a boky, tak mi vyšlo, že jsem v pase a na bokách o dva centimetry hubenější. Vrchní číslo se nemění, na to jsem zvyklá už. =/ =D


Pořád jsem ale na sebe naštvaná, protože opravdu hřeším více než bych měla. Naštěstí se ale nepřecpávám a nejím v noci, za to se chválím. A pokud vás honí mlsná, mám pro vás další z tipů zdravé kuchyně - úplnou klasiku - mrkev nastrouhaná s jablkem. Není potřeba nijak dochucovat, nic s tím dělat navíc. A pokud máte mixér, bude z toho i výborná šťáva.


A jako cvičení doporučuji "bříško podle andílků VS". Nevím jak vy, ale já mám největší problém právě s touto partií, takže i když ten den (jako třeba dnes) cvičím podle 30 day shred, dám si nějaké cviky ještě na břicho či pas. Snažím se cvičit 5 dní v týdnu, o víkendu ráno i večer. =)


Pokud se také chcete zpevnit, držím palce, vydržte. Každopádně neblázněte a netrapte se drastickými dietami, které vám akorát budou ničit zdraví. ;)

Anet

Obrázky z weheartit.com
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 freedom-is-not-sure freedom-is-not-sure | Web | 21. dubna 2013 v 14:35 | Reagovat

Mrkev s jablkem,děláš si chutě, asi si taky udělám :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama