5. týden cvičení a zdravého stravování - stagnace

7. května 2013 v 17:30 | Aneta |  *BE FIT!*
Mám takový pocit, že se za poslední týden nic nezměnilo. Cvičila jsem pouze 4x, v úterý, na čarodějnice, jsem si dala grilovaný hermelín i špekáčky, ve středu byl na oběd řízek a bramborový salát... takže se asi není čemu divit. Pokud i vy máte občas pocit, že se to nehne, tak to nevzdávejte - NAOPAK - snažte se ještě víc! =) Nebo se zkuste vyvarovat chyb, které holky často při hubnutí dělají, skvělý je TENTO článek na blogu sester Lucky a Niky (acupofstyle).
Přemýšlím, že příští týden vám sem dám fotky před a po. Nečekejte žádnou senzaci, já ale malý rozdíl vidím.


TIP: Na zahnání hladu i chutě doporučuji, hlavně pro večerní hodiny, zeleninový salát. Kupte si papriku, rajčátka, mozzarelu a olivy (které jsem já osobně nesnášela a začala je jíst tak měsíc zpět, teď tu nenávist k nim nechápu). Můžete přidat i trošku cibulky a máte výbornou večeři. Ovoce, ovocné saláty či šejky, kde jsou cukry, raději nechte na dopoledne, večer se i těm "zdravým" cukrům vyhýbejte. =))


A cvičení? Tentokrát jsem vybrala video, které se zaměřuje na zadeček. Ať máte malé, velké či jakékoliv jiné pozadí, tak vždycky nejlépe bude vypadat, pokud bude zpevněné ;) A ve videu je opět má oblíbená Tiffany.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Gabriela Gabriela | Web | 8. května 2013 v 16:10 | Reagovat

fotky před a po? ano prosím, to by mě motivovalo!! Anetko, tak dneska jsem si konečně zacvičila a doufám, že se zase na cvičení stanu závislá!!

2 Aneta Aneta | Web | 9. května 2013 v 17:26 | Reagovat

[1]: nooo není to žádná velká změna asi =) a držím palce, zvládneš to =))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama